فیزیوتراپی خوب در تهرانپارس

امروزه زانو درد گسترش روز افزونی دارد و علت آن عدم ورزش و یا فعالیت های نامناسب و بیش از حد و آسیب های ورزشی و آرتروز و اضافه وزن افراد و قرار گرفتن افراد در وضعیت های طولانی نامناسب در هنگام ایستادن نشستن و راه رفتن هست. در بانوان استفاده از کفش های پاشنه بلند و نامناسب باعث زانو درد میگردد. عدم تغذیه مناسب و عدم دریافت کلسیم و ویتامین D و نور خورشید و عدم تحرک و نداشتن LIFE STYLE یا همان شیوه زندگی صحیح میتواند از علل زانو درد باشد.

فیزیوتراپی زانو سمت تهرانپارس

در فیزیوتراپی با استفاده از دستگاههای الکتروتراپی و لیزر و متدهای تخصصی دستی و ماساژ و دادن ورزش ها و کشش با توجه به نتیجه معاینه بیمار توسط فیزیوتراپیست ، درمان زانو درد انجام میگیرد.

زانو دارای آناتومی و ساختار پیچیده ای است . انواع لیگامانها (رباطها) ، غضروف، منیسک ، کپسول ، پلیکا، مایع مفصلی ،انتهای استخوانهای ران و ساق (فمور و تیبیا) ، استخوان کشکک و تاندون چهارسر و تاندون و بورس کشککی در جلو، عضله پوپلیتئوس و تاندونهای همسترینگ و ناحیه سورال (پشت ساق) در عقب و…..در تشکیل و اثر گذاری روی آن دخالت دارند.

هر یک ازین ساختارها میتوانند دچار ضایعه شوند. و بر حسب شدت عارضه تحت درمانهای فیزیوتراپی و دارو و یا حتی جراحی قرارگیرند.

ضایعات درد های راجعه از گردن و مچ پا و کمر میتوانند روی این مفصل تاثیر بگذارند.

فیزیوتراپی زانو تهرانپارس

KEY WORD زانو درد آرتروز شکستگی زانو آسیب کشکک درد ناشی از کفش پاشنه بلند التهاب زانو روماتیسم زانو قفل شدگی زانو پارگی منیسک زانو پارگی رباط صلیبی جراحی زانو جراحی اصلاحی زانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *